luni, 30 noiembrie 2015

How I fall for fall?



Toamna e anotimpul meu și nu numai pentru că m-am născut toamna, dar chiar îl simt cu sufletul cel mai aproape. Natura nu se putea stinge într-un mod mai frumos ca cel în care o face toamna. Multitudinea de frunze ce părăsesc ușor ramurile copacilor, totul pentru un ciclu continuu, pentru a lăsa loc de altceva, metamorfoza de la verde, de la viu, la maro, galben, auriu, și alte variațiuni ale acestor culori; toate toamna. Și cine ar spune că toamna e intermediarul de la vară la iarnă, are dreptate, dar că totul pare să se pună pe idle și să înceteze din a mai trăi, se înșeală, se înșeală amarnic. Toamna nu e un final, este un început al naibii de frumos, e o renaștere a naturii, chiar dacă frunzele se pregătesc pentru a părăsi copacii, chiar dacă frigul ne învăluie încet, dar sigur, chiar dacă ziua nu mai e la fel de lungă, toamna ne pregătește: să fim melancolici, să ne bucuram de micile lucruri, precum o plimbare lungă în parc, aroma imbietoare a unei ciocolate calde, o baie lunga, o îmbrățișare caldă, plină de tandrețe. Lucruri mici. 
So how do I fall for fall? Nu e nevoie de nicio explicație, pur și simplu te îndrăgostești. Cele mai frumoase lucruri în viață se întâmplă fără un motiv anume, fără o explicație. Să ceri astfel de explicații e ca și cum ai întreba de ce e cerul albastru, de ce bate vântul, sau de ce păsările zboară. E pentru că așa e menit să fie. Toamna e un sentiment, nu doar un anotimp. 










"Mi-s palmele frunze pictate-n culoare
Și brațele creste de munți măcinați,
Iar genele vreascuri de codri uscați
Ce-nchid în orbite eclipse de soare,
Din ochii de foc se prelinge rugină
Pe-obrajii ce-mi sunt două stânci de altar,
Și trupu-mi miroase a must și a jar,
Și-am gust de gutui, de arțar și rășină.
Mi-e părul pădure de stele măiastre;
Din sâni lăcrimez ploi de cidru și vin;
Prin tălpi sângerez un ocean de pelin
Și iarăși mi-e toamnă cu frunze albastre. " 














Would you fall for fall?
Love, L.


Locație: Grădina Botanică Cluj
Photo credits: Oana Stănuși 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu